Topic

  • Asylum reception centers

Source of law

  • Guideline
  • Case number in UDISAK (archive system)

UDI 2012-029V6 Rapportering vedrørende oppfølging og lukking av pålegg - XX mottak


Vedlagte punkter fylles ut ved at samtlige pålegg med frister limes inn.

Deretter sendes dette dokumentet per e-post til mottak/driftsoperatør etter at mottak/driftsoperatør har fått mulighet til å rette eventuelle faktiske feil i rapporten (det vil konkret si at e-posten med dette vedlegget sendes ut 2 uker etter den formelle utsendelsen samtidig med at rapporten eventuelt sendes ut til samarbeidspartnere). Husk å lagre e-posten i UdiSak.

Frist settes etter at samtlige fastsatte frister har utløpt. For eksempel:

  • Gitt 3 pålegg med frist 15.05, 31.05 og 15.05.
  • Frist for innsending av dette dokumentet settes til for eksempel 10.06.

Mottaket skal rapportere på oppfølging av pålegg innen XX.XX.XX. Rapporten fylles ut på følgende måte:

  • Rapportering: Hvordan er pålegget håndtert/fulgt opp?
  • Status: Fylles ut av regionkontor etter fristen / når pålegget er lukket.

Husk signatur av driftsoperatør. Skjemaet sendes til regional enhet.

  • Pålegg:
  • Frist:
  • Rapportering:
  • Status (Fylles ut av UDI):
  • Sted:
  • Dato:
  • Underskrift driftsoperatør:

 

  • Pålegg:
  • Frist:
  • Rapportering:
  • Status (Fylles ut av UDI):
  • Sted:
  • Dato:
  • Underskrift driftsoperatør:

 

  • Pålegg:
  • Frist:
  • Rapportering:
  • Status (Fylles ut av UDI):
  • Sted:
  • Dato:
  • Underskrift driftsoperatør: