Topic
- Case processing
Source of law
- Guideline
-
Recipient
- The Norwegian Directorate of Immigration (UDI)
Owner
- The Asylum Department
Case number in UDISAK (archive system)
UDI 2019-015 Kvalitetsstandard for UDI Beskyttelse: asylintervjuer
Styringsverktøy for lederne i UDI Beskyttelse ved teamenes årlige kvalitetsgjennomganger av asylintervjuer.
Published: 19.09.19
Changed: 17.02.22
Standardene er et styringsverktøy:
Standardene er et styringsverktøy for lederne i forbindelse med teamenes kvalitetsgjennomganger. Lederne vil ved hjelp av gjennomgangene kunne gi en konkret tilbakemelding til den enkelte medarbeider og i tillegg se hvilket opplæringsbehov den enkelte eventuelt har.
Standardene skal gi forutsigbarhet:
Standardene skal vise hva saksbehandlingen kan bli målt på i ettertid, og synliggjøre hvilke egenskaper produktet vårt, UDIs saksbehandling, må ha for å være tilstrekkelig godt.
Vedlagt følger kvalitetsstandarden asylintervjuer.
Topic
- Case processing
Recipient
- The Norwegian Directorate of Immigration (UDI)
Owner
- The Asylum Department
Source of law
- Guideline