Tema
- Asylmottak
Rettskildekategori
- Retningslinje
UDI 2012-029V6 Rapportering vedrørende oppfølging og lukking av pålegg - XX mottak
Vedlagte punkter fylles ut ved at samtlige pålegg med frister limes inn.
Deretter sendes dette dokumentet per e-post til mottak/driftsoperatør etter at mottak/driftsoperatør har fått mulighet til å rette eventuelle faktiske feil i rapporten (det vil konkret si at e-posten med dette vedlegget sendes ut 2 uker etter den formelle utsendelsen samtidig med at rapporten eventuelt sendes ut til samarbeidspartnere). Husk å lagre e-posten i UdiSak.
Frist settes etter at samtlige fastsatte frister har utløpt. For eksempel:
- Gitt 3 pålegg med frist 15.05, 31.05 og 15.05.
- Frist for innsending av dette dokumentet settes til for eksempel 10.06.
Mottaket skal rapportere på oppfølging av pålegg innen XX.XX.XX. Rapporten fylles ut på følgende måte:
- Rapportering: Hvordan er pålegget håndtert/fulgt opp?
- Status: Fylles ut av regionkontor etter fristen / når pålegget er lukket.
Husk signatur av driftsoperatør. Skjemaet sendes til regional enhet.
- Pålegg:
- Frist:
- Rapportering:
- Status (Fylles ut av UDI):
- Sted:
- Dato:
- Underskrift driftsoperatør:
- Pålegg:
- Frist:
- Rapportering:
- Status (Fylles ut av UDI):
- Sted:
- Dato:
- Underskrift driftsoperatør:
- Pålegg:
- Frist:
- Rapportering:
- Status (Fylles ut av UDI):
- Sted:
- Dato:
- Underskrift driftsoperatør:
Tema
- Asylmottak
Mottaker
- UDI
Eier
- UDI Mottak og retur
Rettskildekategori
- Retningslinje